FORUM

Highlight nye indlæg
Tilbage     Svar
20-05-10 10:04   Juncker  
hej kenneth...

2005 - et par dage siden, men jeg kan faktisk godt huske det.

det er nu ikke helt sandt at jeg slet ikke har spillet siden 2008, men jeg har haft brug for at trække mig lidt for at skrive nyt.

spiller i odense skt hansaften, hvis?

tak for de varme ord!!!

cj
05-03-10 12:02 You Rocked our world ..  Kenneth 
Vi havde hørt Mogens og Karen, Flimmerbær og you name it, men den oplevelse du gav os til Skive Beach Party 2005 var eminent. I vores festival rus havde ingen af os tjekket op på hvilket musik der egentlig spillede så da vi dumpede ind til scenen ved vandet hvor du netop var begyndt at optræde var det ren og skær tilfældighed. Men for søren din optræde var fed går ind som en sikker 1'er på min top 3 .. Da du spillede "Hvis din far gir dig lov" eksploderede publikum jo ..

Få måneder senere overgår du så dig selv til Sundsøre Festival. du var det eneste navn på programmet der kunne få pulsen bare en smule op. Desværre stod det ned i stænger under hele din optræden, men vi tosser stod der sq alligevel for det måtte vi ikke misse ..
Højdepunktet må være da en af mine kammerater, efter at du havde spillet et par sange vi ikke kunne synge 100% med på, råber "HVIS DIN FAr GIR DIG LOV" op til dig hvorefter du svarer ham med et kækt "Hov Hov" .. Legendarisk koncert og vi snakker stadig om den når vi har fået en sæk øller inden for vesten ..

Hvad vil jeg med dette indlæg? Jo nu skal du se der er to grunde. For det første magter jeg ikke at skrive videre på mit erhvervsøkonomi seminar og for det andet savner jeg dine optrædener kan se du ikke har haft nogle siden 2008 og det er en smule trist. Det må der laves om på =)

Held og Lykke med dit musik skriveri og håber at jeg engang igen kan løbe ind i en koncert med dig ..

Venlig Hilsen
Kenneth
Tilbage     Svar
Juncker