| Tilbage Svar |
| 20-05-10 10:00 | Juncker |
|
| hej trille/trine og petrus vestjysk eller ej, tak for hilsener. jeg er bedre til at huske ansigter end navne. så hvis vi ses igen, kan jeg sikkert bedre huske dig - end jeg husker dit navn, sorry. cj |
||
| 10-03-10 11:25 | petrus | |
| Det jeg mener er, at hvor du skriver: "Her sidste dag kigget jeg i nogen gammel ting af mine autografer fra dig..." Hedder det jo normalt: "Forleden kiggede jeg i nogle gamle ting, hvor jeg fandt dine autografer skrevet til mig..." Jeg er selv fra Skjern (har for nuværende boet på Fyn i mange år) og får helt hjemve, når jeg ser, at du skriver som vi taler i Vestjylland :-D Dét er da cool! |
||
| 05-03-10 22:13 | Trille Love Hinborg Ellund Koch | |
| (Petrus) Det er helt okay du blander dig.. :) Den med rigsdansk/vestjysk har jeg ikke lige hørt før men okay.. |
||
| 04-03-10 14:28 | petrus | |
| .. undskyld jeg lige blander mig... men hvor er det altså skægt at se, at der findes en, der på så charmerende facon kan skrive på rigsdansk/vestjysk! Sjov dét :-) ...og undskyld forstyrelsen. | ||
| 13-02-10 21:57 | Hej igen.. :) | Trille Love Hinborg Ellund Koch |
| Hej Christian.... Her sidste dag kigget jeg i nogen gammel ting af mine autografer fra dig og kom til at tænke på hvor en meget stor fan jeg vel og hører din musik helt vildt igen.. Og så kom jeg og til at tænke på Esbjerg fest uge i 2005 hvor vi mødes første og hvor meget jeg satte på det.. :D ville bare hører om du kan huske en meget stor fan "Trine Koch"? Mange Kuns Trille.. |
||
| Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Næste |