| Tilbage Svar |
| 02-01-10 11:24 | Juncker |
|
| hej maria (og petrus) det er jo helt vildt, mand. ærlig snak - jeg kan slet ikke forestille mig at gå til så mange koncerter på så få år med den samme, ikke engang morrissey eller cure... utroligt! cj |
||
| 10-11-09 12:25 | petrus | |
| Koncerten på Alibi var toppen af åwkæj! Du glemte vist at komme på Posten i Odense da Breumm varmede op for Juncker. Sikken festivitas! |
||
| 04-11-09 23:54 | 5 år | maria |
| ..ja i dag har jeg i hele fem år elsket dit musik og jeg ved det ikke slutter her.. det hele startede på aalborg tekniske skole den 4. november 04, hvor det var helt tilfældigt jeg kom forbi..men det endte da med jeg købte snork city cden efter jeres lille mini koncert.. pleace pleace pleace..(ja faktisk er denne sang min ringetone den dag idag..) :) men siden da er det blevet til undernævnte herlige koncerter.. – skråen i aalborg – uret i aalborg til noget julehalløj, hvor jeg vist var den eneste som viste hvem bandet var..jeg var i hvert fald den eneste som ga' lyd fra mig da du spurgte publikummet om noget.. :) – skråen igen.. – pumpehuset, der var vi vist begge to godt fulde, altså efter koncerten (måske jeg allerede blev det under koncerten..), men jeg fik også en plakat som er fuld af bandet autografer og plakaten er stadig gemt og stadig i "ok" stand.. :) – skråen igen igen.. – nibe festival – skråen igen igen igen.. – nibe festival, billed af som to sammen.. ;) – skovdalen i aalborg, hvor du påvarmede til en gang tv2 –mine forældres første syn til min musikverden, jeg vil sige det sådan at de blev positivt overrasket.. :) – skråen igen igen igen igen.. – alibi i odense, tiden hvor jeg skulle ned og se på lejligheder og så kunne jeg jo tilfældigvis lige få det til at passe med lidt junckermusik.. – total hyggelig og lang koncert! – tante olga, ja det var meningen jeg skulle se dig i aalborg på skråen og jeg havde også købt billetter men fordi jeg havde kigget forkert på datoen blev det altså en tur til randers.. – morgenrock på dexter, ja det skulle jo prøves.. – posten, opvarming til michael falch som nu også er en fantastik musiker.. – nibe festival 09 – og sidst men ikke mindst en hyggelige lille velkomst til min nye hjemby kbh på bartof. tak! tak! tak for dejlige musiktimer! udenom indenom tæt tæt tættere, maria |
||
| Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Næste |