| Tilbage Svar |
| 11-10-09 17:00 | eo | |
| ARGH. Jeg har ikke tjekket forummet i 100 år, og så er det selvfølgelig lige præcis to dage efter gode nyheder. Øv... |
||
| 09-10-09 13:37 | Sara | |
| Øv. Så spiller i endelig i kbh igen og så kan man bare ikke i den her weekend , men det er der jo ikke noget at gøre ved. Så må man bare håbe i snart skal spille her igen | ||
| 07-10-09 11:34 | petrus | |
| Jamen dog... :-) | ||
| 03-10-09 16:09 | Juncker |
|
| hej allesammen! så er der liv i kludene igen... spiller 3 små solo-akustiske koncerter i kbh i kommende weekend, tors-lør. 2 på frederiksberg og 1 på vesterbro. jeg vil bl.a. afprøve nogle få nye sange, og ellers blir der forhåbentlig plads til lidt kryds-og-tværs-ping-pong mellem andy white og jeg. Jeg spiller selvfølgelig også gamle sange. Ønsker kan mailes til mig på myspace. håber at se jer! ANDY WHITE / JUNCKER tors + fre 8+9/10 cafe bartof, frederiksberg + lørdag d. 10/10/09 PH Caféen Halmtorvet 9A 1700 København V Tlf. 33 21 81 80 Kl. 21.00 Entré kr. 60,- Andy White er vokset op i Belfast, med det skønne irske landskab på den ene side og terrorismens grimme ansigt på den anden. Som singer/ songwriter blander han folkemusikkens lyriske traditioner med rockens kontemporere stil. Ene mand på scenen formår han at fylde rummet med sin store lyd og energi. Teksterne er vedkommende og man får også små historier med på vejen omkring sangene. Andy White har arbejdet og spillet med fantastiske musikere og komponister som Peter Gabriel, Sinead OConnor, og Finn Brothers m. f. Han har også vundet Irlands Hot Press Songwriter of the Year for et par år siden, hvor han tog titlen foran både Christy Moore og Bono. www.andywhite.com |
||
| Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Næste |